Vind jij maatschappelijke onderwerpen belangrijk?

Jaardoel (alle afdelingen)

Een steentje bijdragen aan de maatschappij, dat vinden we belangrijk. Daarom organiseren leerlingen en docenten ieder jaar een jaaractie, waarmee we geld ophalen voor een goed doel. Dit schooljaar is dat voedselbank De Bevelanden

Debatgroep (alle afdelingen)

Ben jij niet bang om je mening uit te spreken? Verbeter dan je debatteer-vaardigheden in de debatgroep. Je neemt deel aan wedstrijden en wie weet reis je af naar een ander land om deel te nemen aan een internationale conferentie.

Gezonde school (alle afdelingen)

Gezond eten en regelmatig bewegen zorgen ervoor dat je beter leert. En dat komt op school goed van pas! Daarom werken we structureel aan de gezondheid van onze leerlingen.

Kerst- en nieuwjaarsgala (alle afdelingen)

Haal jouw galajurk of -pak maar alvast uit de kast, want in december is het tijd voor de kerstgala's. Zowel voor de onder- als voor de bovenbouw wordt een kerstgala georganiseerd.

Verkeerseducatie (alle afdelingen)

Iedereen neemt deel aan het verkeer; lopend of met de fiets, scooter of auto. Daarom volgen leerlingen lessen over verkeersveiligheid. Zo maken we samen het verkeer veiliger!

24 Challenge (alle afdelingen bovenbouw)

De 24-challenge is dé uitdaging van het schooljaar. Je brengt 24 uur door op school, waarin je o.a. gaat lasergamen, bloemschikken en de sterren van de hemel zingt tijdens een karaokeles.

Business School (mavo)

Later je eigen bedrijf starten? Krijg een voorproefje van wat ondernemen inhoudt met Business School. Je leert alles wat bij ondernemen hoort en start zelfs je eigen mini-onderneming.

Speeddate (mavo)

Weet je nog niet wat je later wilt doen? Bezoek de speeddate en ga in gesprek over verschillende vervolgopleidingen en beroepen.

Ouderparticipatie (mavo en havo)

Ouders/verzorgers hebben vaak een grote invloed op de schoolprestaties. Daarom betrekken we hen in wat we doen.

Leerlingenraad (alle afdelingen)

Op onze school hebben we een leerlingenraad. Leerlingen praten met elkaar en de medezeggenschapsraad over zaken als sfeer en voorzieningen op school. Maar ook over nieuwe ideeën en verbeterpunten.