Wij willen je graag leren kennen!

Misschien heb je ons Open Huis bezocht of ben je met je klas op bezoek geweest tijdens ¡Go Ostrea! Bij deze activiteiten heb je een indruk kunnen krijgen van onze school.

Wil je nog meer informatie? Hieronder vind je hier ons online magazine voor groep 8 leerlingen waarin je allerlei info vindt over onze school. Of bekijk één van de filmpjes waarmee je een goede indruk kunt krijgen van het leven op het Ostrea Lyceum.

Nog vragen? Neem dan vooral contact met ons op. Dat kan telefonisch via 0113-212020 of per mail naar info@ostrealyceum.nl. We vinden het leuk om van je te horen en kunnen jouw vraag zeker beantwoorden.

Tenslotte wensen we je heel veel succes met kiezen en natuurlijk straks bij de eindtoets. En wie weet, zien we elkaar dan volgend jaar op het Ostrea!

Open Huis

Meld je aan via onze website en kom ook sfeer proeven. Er zijn leuke activiteiten en je kunt in gesprek met leerlingen en medewerkers.

meer info
Brugklas magazine

Brugklasmagazine

Speciaal voor alle groep 8 leerlingen maakten we een online Brugklasmagazine waarin we je alles vertellen over onze school. Snel lezen, dus!

meer info
Filmpjes

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden! Leerlingen en medewerkers nemen je mee door de school en vertellen je in verschillende filmpjes wat je kunt verwachten als je kiest voor het Ostrea Lyceum.