Sporter in hart en nieren?

Ben jij sportminded? Dan is de sportklas iets voor jou! Je volgt dan namelijk twee uur extra sport per week, bovenop het reguliere rooster. Het leuke? Je maakt kennis met sporten die in de gewone gymlessen niet voorkomen. Mountainbiken, schaatsen, ski- en snowboardclinics, survivallen, karate of strandsporten zijn zomaar activiteiten die je tijdens de sportklas kunt tegenkomen. Daarnaast bezoek je diverse sportwedstrijden en ga je de strijd aan met andere scholen! Bijvoorbeeld tijdens ‘Olympic Moves’: een initiatief van o.a. NOC*NSF en de grootste schoolsportcompetitie van het land.

Deelname aan de sportklas kost € 50. Daarvan betalen we bijvoorbeeld gastdocenten, maar ook de huur van accommodaties buiten de school, zoals een zwembad of een tennishal.