¡GO OSTREA!

Voor leerlingen groep 8 met een verwacht mhv-advies

In de week van 9 december bieden we alle scholen in de regio de gelegenheid om met groep 8 een kijkje te komen nemen op onze school, locatie Fruitlaan.

Deze activiteit kan niet individueel, maar alleen met de basisschool. Lijkt dit je wel wat? Aanmelden gaat via de basisschool, dus informeer snel bij je juf of meester of jouw klas ook op bezoek komt.

Wat ga je doen?

Je wordt met de hele klas ontvangen en krijgt een korte rondleiding. Met je klas volg je leuke kennismakingslesjes. Zo krijg je een goede indruk van het Ostrea Lyceum en kun je straks een weloverwogen keuze maken. Heb je vragen? Die kun je stellen aan onze medewerkers.

Tijdens ¡Go Ostrea! zijn er gewoon lessen op school, dus je ziet ook echt hoe het er op een gewone schooldag bij ons aan toe gaat. Je ervaart hoe er les wordt gegeven en hoe het bijvoorbeeld in pauzes gaat. Zien we jou daar ook?

Waar?

Het Ostrea Lyceum heeft drie locaties; brugklassers uit mavo, havo en vwo zitten op locatie Fruitlaan en vmbo basis/kader/gemengd-leerlingen zitten op locatie Bergweg.

WANNEER?

In de week van 25 novemberAanmelden (alleen klassikaal) via de basisschool

¡Go Ostrea!

Wil jij weten hoe een gewone schooldag eruit ziet? Dat kan! Je kunt je met je klas aanmelden voor ¡Go Ostrea! en ervaren hoe het er op een gewone schooldag op het Ostrea aan toegaat.

Tijdens ¡Go Ostrea! ervaar je hoe het eraan toe gaat op het Ostrea Lyceum

Andere activiteiten

Open Huis

Op 30 januari (vmbo) en 31 januari en 1 februari (mhv) zetten we onze deuren open.

meer info
Filmpjes

Bekijk onze filmpjes die je kunnen helpen bij het maken van jouw keuze.

Doe-middag

Speciaal voor alle leerlingen met een vmbo-advies organiseren we een doe-middag.

meer info