prinses máxima centrum

Jaarlijks krijgen ongeveer 600 kinderen in Nederland kanker en als een kind ernstig ziek is, staat maar een ding voorop: genezen. Alle kinderen met kanker in Nederland worden behandeld in het Prinses Máxima Centrum. Daarmee is dit het grootste kinderkankercentrum van Europa. De missie van het Prinses Máxima centrum is om alle kinderen te kunnen genezen met kwaliteit van leven en dat de ontwikkeling van het kind daarbij zoveel mogelijk door kan gaan. De afgelopen jaren hadden we een leerling die (te) vaak in dit ziekenhuis moest zijn en ook dit jaar hebben we een leerling die er de komende tijd behandeld zal worden. Met de keuze voor dit goede doel willen we onze leerling en haar familie, maar natuurlijk ook al die andere patiënten, onze betrokkenheid tonen en ze een steuntje in de rug geven. Ons streven is om €10.000 op te halen.

We hebben speciaal hiervoor een actiepagina aangemaakt: Acties van het actieplatform van Het Prinses Máxima Centrum (maximaalinactie.nl). Op deze pagina kan ook gedoneerd worden en lees je alles over de acties die op onze school georganiseerd worden voor dit doel.

Dit schooljaar halen we geld op met o.a. een bakesale, verkoop van Valentijnscadeautjes, pannenkoekenverkoop, lesmarathon en nog veel meer.