DE OSTREACADEMY: UITDAGEND, VERRASSEND EN OUT-OF-THE-BOX

De OstreAcademy daagt jou uit het beste uit jezelf te halen en verder te kijken dan het gewone lesprogramma. Een school is meer dan een plek waar je leert. Daarom kijken we verder dan je cijfers. Het ontdekken van jouw
interesses en talenten, dat vinden we belangrijk. Daarom krijg je bij ons de kans jouw interesses en talenten verder te ontwikkelen.

Naast de gewone vakken kun je daarom deelnemen aan de OstreAcademy, waarin we allerlei activiteiten en lessen aanbieden in de vorm van modules om jou te helpen ontdekken en ontwikkelen. Daarmee kun je uiteindelijk een betere keuze voor een vakkenpakket of vervolgopleiding maken, maar misschien vind je door het volgen van een module wel een geweldige, nieuwe bezigheid voor buiten school. De modules van de Academy doe je samen met leerlingen uit andere klassen. Zo leer je gelijk een heleboel anderen kennen!

En het mooie van dit alles is dat er niet voor jou bepaald gaat worden welke modules je gaat volgen, maar dat jij zelf mag kiezen uit het ruime aanbod. Per schooljaar ga je twee uur per week twee verschillende modules volgen, zodat je in de loop der jaren heel veel verschillende kanten van jezelf gaat ontdekken.

Benieuwd welke modules er het komende jaar allemaal in de brugklas op het programma van de OstreAcademy staan? Kijk verder en zie maar eens wat jij volgend jaar zou willen gaan doen! Let op: er zijn verschillende modules voor locatie Oost en locatie Zuid.

De PZC maakte op 1 december 2020 een leuk item bij de start van de OstreAcademy.