Jaardoel 2024-2025

De afgelopen jaren hadden we een leerlinge die teveel tijd in het Prinses Máxima Centrum moest doorbrengen vanwege haar ziekte en ook dit jaar zal één van onze leerlingen daar behandeld worden. Na twee jaar sparen voor Voedselbank De Bevelanden, lijkt ons dat daarom een mooi en goed nieuw jaardoel. We gaan nog met het Prinses Máxima Centrum in gesprek om te onderzoeken of we kunnen sparen voor een specifieke aanschaf die zij willen doen, zodat we concreet weten welk bedrag we bij elkaar moeten sparen. Het hele schooljaar door zullen er verschillende acties op touw worden gezet waarmee geld opgehaald wordt voor dit jaardoel. Op die manier proberen we onze leerlinge te steunen en kunnen we met elkaar de wereld een klein beetje beter maken. De eerste actie van dit jaar is tijdens de Brugklasshows. Het hele jaar door zullen acties georganiseerd worden waarmee we geld op willen halen voor dit goede doel. Houd onze socials en nieuwsbrieven in de gaten voor alle acties, of doneer via onderstaande link.

Acties van het actieplatform van Het Prinses Máxima Centrum (maximaalinactie.nl)