Volg hieronder het laatste nieuws van het ostrea lyceum

Nieuws
Nieuwbouw update maart 2024 Op 15 maart verstuurden we de eerste nieuwbouw update. Hier leest u deze nieuwsbrief terug.
Nieuws
Reünie locatie Fruitlaan Op 6 april 2024 wordt een grote reünie georganiseerd voor oud-leerlingen en oud-medewerers van locatie Fruitlaan.
Nieuws
Ostrea en Pontes gaan fuseren Het Ostrea Lyceum en Scholengroep Pontes gaan bestuurlijk fuseren. Zij hebben hiervoor goedkeuring en instemming ontvangen van respectievelijk de raden van toezicht en de medezeggenschapsraden van beide stichtingen.
Zomervakantie Van 20 juli t/m 20 augustus is de school niet bereikbaar
Nieuws
Geslaagd We zijn trots op onze leerlingen!
Nieuws
Diploma-uitreiking mavo De diploma-uitreiking mavo vond plaats op 20 juli.
Nieuws
Diploma-uitreiking havo Op 19 juli kregen de havoleerlingen hun diploma.
Nieuws
Diploma-uitreiking vwo 18-07-2022 De vwo leerlingen kregen op 18 juli hun diploma.
Nieuws
Diploma-uitreiking vmbo bk 07-07-2022 Op 7 juli ontvingen alle vmbo examenleerlingen hun diploma.
Nieuws
Biologie Olympiade 21-2-2022 Onlangs heeft 3 VWO meegedaan met de biologieolympiade. Van de 105 scholen zijn wij geëindigd op de achtste plaats.
Nieuws
Drive-thru groep 8 Op 3 februari organiseerden we een feestelijke Driv_Thru voor alle groep 8 leerlingen uit de regio.
Nieuws
Ostrea Lyceum en Pontes Scholengroep starten onderzoek naar intensivering samenwerking 13-01-2022 Het Ostrea Lyceum in Goes en de Pontes Scholengroep met de scholen Pieter Zeeman Lyceum in Zierikzee en het Goese Lyceum, gaan onderzoeken wat de meerwaarde is van meer samenwerking. Beide organisaties verzorgen voortgezet onderwijs en bieden daarin alle opleidingsvormen aan.